Dantego przypadki metafizyczne

niecodzienne wyjątki z życia kota antykwarycznego

Międzyksiążkowy Komitet Solidarności

with 3 comments

UPDATE:

Napisaliśmy do Biblioteki emilie z poparciem słusznych starań Kota Kuby o życie wśród Książek.

Otrzymaliśmy list:

Miauuu Dante
Strrrrrasznie Ci dziękuję za Twoje wsparcie. Międzyksiążkowy Komitet Solidarności to niezły pomysł, bo takich jak my jest pewnie więcej, tylko żyją w strachu przed anonimami. Ja to właściwie przeciwko Anonimowi nic nie mam, napisał sobie Kronikę, trochę pozmyślał a teraz wszyscy się zastanawiają ile w tym prawdy było. Co prawda półka z Anonimem nie bardzo mi odpowiada, za dużo na niej miejsca zajmują kroniki Długosza. Prawdę mówiąc wolę filozofię. Metafizyka, transcendentalne właściwości bytu, kosmologia to jest coś nad czym można dłuuuugo myśleć wylegując się w towarzystwie Platona, Arystotelesa czy Michała Hellera.
Właściwie to trochę zazdrrroszczę Ci Twojego imienia. Jest takie poważne i dostojne jak Boska Komedia. Tak trochę ostatnio zacząłem się zastanawiać nad etymologią mojego i wymyśliłem, że muszę mieć coś wspólnego z Janem Jakubem Rousseau, Jakubem Boehme i może jeszcze Jakubem Maritain.

Pozdrawiam Cię mrucząco

Kot Kuba

Written by analog

Styczeń 19, 2009 @ 9:50 am

Odpowiedzi: 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kocidarność Walczy!

    makowski

    Luty 19, 2009 at 8:34 am

  2. Do Analoga!
    Bardzo prosze o nowe zdjecia Dantego,ponieważ bardzo za nim tęsknimy.

    iwona

    Marzec 1, 2009 at 8:14 am

  3. ja tez
    ale go nie widuje ostatnio
    albo nie przechodze opodal

    no raz w tygodniu przynajmniej sprawdzam i schowany jest
    moze jutro sie uda – sloneczko swieci…

    analog

    Marzec 1, 2009 at 12:44 pm


Skomentuj

